2009. július 6., hétfő

Vasárnap. 07.05

Ma igazából, nem történt semmi extra azt leszámítva, hogy visszavezettem LA-be. Újabb 450 mérföld, de most az ötös főúton. Ha még éltetek unalmas dolgot, azt meg kell szorozni ezerrel és kb. akkor képben esztek. Volt olyan rész, ahol a GPS kiírta, hogy menj tovább 224 mérföldet. Komoly? És abban volt olyan rész, hogy 52 mérföldet nyíl egyenesen. A hőmérséklet 102-105 Farenheit(olyan 35-40 között lehet) között ingadozott és rájöttem, hogy az amerikaiaknál bénábban nem vezet senki. Nincs jobbra tartás, felejtsd el. Ha ki van írva, megcsinálják, de amúgy nem. Mindenki fél a zsaruktól, ezért ha előznek, akkor a 70MPH-s sebességnél 78-cal menő autót a külső sávban előzik 80-nal, mert a bunkója nem hajlandó kimenni. Ja és ha kamion van a külső sávban, akkor mindenki lelassít, mert szerintük az úgy jó. Aztán rájöttem, hogy nem, hanem a kamion megy 65-tel, és a mögötte beszoruló autós indexel, ami miatt őt be kell engedni a belső sávba. Itt így szokás, ha nem teszed meg még fel is jelenthet, és akkor kivesznek a zsaruk, ami nem jó. az út utolsó 100mérföldje volt egy kicsit változatos, mert át kellett kelni valami hegyen, és kb 100láb magasságból 4414lábig fel és onnan vissza. Nem szaroztak sokat, gyorsan építettek egy 2x5 sávos pályát, ahol az egyes oldalak jó messze mennek egymástól, majd hopszla huzzál felfele az emelkedőn úgy 20 percig, majd ha már ott vagy kicsit fől és le meg jobbra-balra soxor, majd ha már azt gondoltad vége, akkor most már le kéne menni innen, mert LA mégis csak egy part menti város. És amikor megláttuk az LA táblát, akkor a GPS szerint, még volt hátra 48 perc, a célig. És tényleg volt. Elképesztő nagy ez a város. Holnap reggel megyünk az Universal Stúdióba. Kicsit többet tudok majd mesélni.
Kiírtam CD-re egy pár DM számot, és GOA-t. Sose gondoltam, hogy a Depeche Mode-t, is meg lehet unni, meg a rádiót is. Az utolsó egy órát a csöndben vezettem le. Adriánnak már beszélnie sem volt kedve a végére. Jól gondoljátok meg kivel és hogyan autókáztok 600-800 kilométert. Én mondjuk még bírtam volna vezetni egy kétszázat :) Meg hát a barátom, szóval, ha nincs mit beszélni, már nem is kell. Mindenki teszi a dolgát és hallgat :) Én vezetek ő meg alszik :D
Nap zenéje kivételesen van. Mert ez volt az utolsó szám, amit a rádióban hallottam, mielőtt szétütöttem a csákánnyal ;)
Stand by Me.

és a képek is itt vannak ni :)

a képek ni :)

2 megjegyzés:

  1. Boldog nevnapot kivanok neked ezzel a szammal:)
    http://www.youtube.com/watch?v=TWMZfRuJPz0

    VálaszTörlés
  2. ...és a boldog névnapot majd itthon jól elintézzük :)

    VálaszTörlés