2009. július 11., szombat

07.10 péntek

Kezdek kicsit elfáradni. Nem nagyon van kedvem menni sehova, de olyan sok mindent meg lehetne itt még megnézni. Na mind1. Azért ma csak elmentünk a Venice Beach-re. Igazából nem is csináltunk semmi mást. Meg visszavittük a Charger-t az Enterprise kölcsönzőnek, és utána a Luliék 97’es Mercedesével mentünk le a partra. Adrián vezetett, amitől rájöttem, hogy idegbeteg leszek kb 5 perc alatt, mert nem akarja megérteni, hogy itt Amerikai módon kell vezetni és nem fogja egész Amerika megtanulni az ő kedvéért a jobbra tartást, meg a gyorsabb elengedését. Szóval ő idegesen, kapkodva, és átkozódva vezet, amitől nekem sincs olyan jó kedvem :D , de hát ez van. Tényleg elég idegesítőek tudnak lenni ám az utakon. És ráadásul péntek van, és mindenki megy valahová nyaralni, és igazi dugó, és az autópályán töltöttünk oda vissza kb 3 órát a mai napból, de szerintem megérte, ha nem idegeskedett volna annyit, még vicces is lehetett volna az autózás. Na de a Venice Beach. Ez az a hely, amit minden normálisabb LA-ben játszódó filmben a tengerparti jeleneteket forgatják. Ha valakinek eszébe jut a tengerparton gőrkorizó (esetleg kőrkorizó) lányok, meg a valamilyen lejátszóval futó lányok, a mindenféle butik, és a furcsábbnál furcsább emberek, akkor az a Venice Beach. Olyan sokkot kaptam, hogy vettem is két indiános pólót :) . Képzeljétek el, valami orvosi törvényi kiskapu miatt, orvosi célra lehet füvet szívni. Persze csak kijelölt épületekben, és szerintem nem is tiszta marihuána, de én mondjuk nem értek hozzá, mert nem élek vele. De volt vagy tíz épület. Aztán a mindenféle árusok. Erről csináltam egy csomó képek, meg van jó kis kerékpár kölcsönző. Itt már nem divat a BMX és a Mountain Bike. Csak elvétve láttam belőlük. Viszont a drót szamarak népes táborát három jól elkülöníthető csoport alkotja. Egy, a legkisebbek, a nagyon drága verseny gépek. Tépnek vele, mint az állat. "Share the Road Baby" :D. A második a sorban a Chopper bike. Mintha egy Chopper motor lenne, csak kerékpár. Nagyon komoly a cucc. ÉS most jön a meglepetés. A Legtöbb kerékli-bicikpár az nem más, mint az újra elővett gyönyörűen ívelt 60-as 70es évek kerékpárjai. Mindenféle színben, és kosárral. Olyan kereket vannak rajta, hogy az hihetetlen, de ebben mondjuk a chopper bike viszi a pálmát. Aztán vannak Rapper-ek, akik árulják a saját albumukat, és ott meg is hallgathatod, és még dedikálják is, ha kifizeted :D
Aztán rengeteg tenyérjós, kártyavető, és performancia. Itt találkoztam az USA-ba érkezésem óta a harmadi Jack Sparrow-val :) Egészen jól csinálta a srác, csak még nem volt elég barna. Aztán voltak kéregetők, és az egész egy olyan fura, de aranyos zsibvásárra emlékeztetett, mintha a Három Tigrist (gyk. Józsefvárosi piac), meg a Pecsát, meg a Váci utcát, meg a Balatoni Arany Partot keresztezné az ember. Itt jól végigsétáltunk, majd kidöglöttünk a partra egy órát napozni, majd jól bementem az Óceánokba, és még mindig elképesztő hideg, szóval bokánál megálltam. Majd ismét kocsi, ismét dugó, és hazajöttünk. Ez volt este hatkor. Most háromnegyed tíz, és mindjárt utolérem magam a történetben.
Jaj majdnem elfelejtettem. Hát itt vagyunk a Mexikó határától két órára, és a H1N1 nem irtotta ki a várost egyátalán. Mindenki lexarja, nem foglalkoznak vele. Nem láttam sehol egy embert, akin mondjuk szájvédő, vagy bármi egyéb védelmi felszerelés lett volna. Nem voltak bezárva épületek emiatt. ÉS még meg is kérdeztem a szállásadónkat Luli-t, hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban. Ő is mesélte, hogy semmi. Akik itt élnek, mind azt gondolják, hogy fel van fújva ez az egész marhaság.

A Venice Beach

Holnap reggel ötkor kelünk, és megyünk NEW YORK :D . Újabb hat óra repülés...
A Brooklyn-ban találtunk és foglaltunk szállást. Öt napra, két embernek, egy szoba, két külön ággyal, saját fürdő, reggeli, free Wifi. 440USD+Adók. Kb 520 a vége, és 30 perc metróval a Manhattan Downtown, a metrómegálló meg állítólag 600 méter a szállodától. Na az lesz még a fincsi muri!!!! Nincs semmi megtervezve, de van könyvünk :DDDDDDDDDDDDDD
Ééééés Végre ott tartok a történetben, hogy itt ülök a gép előtt és írom, hogy itt ülök a gép előtt és írom, és ......ÁÁÁÁ....időviharba kerültem :D

1 megjegyzés:

  1. már mi is hiányolunk, főleg mert alig voltunk meg megint focin... :)

    a telekre majd hozd a masinát és tartunk élménybeszámolót jó?

    olvsod egyébként a megjegyzéseket? volt egy ami biztosítaná neked a világhírt és te a füled botját se mozdítod(valami népszabis rovatba tennék be a postjaid)

    ahogy a bantu négerek monnyák: keep up the good work, hajrá-hajrá

    VálaszTörlés