2009. július 3., péntek

Kedd és szerda

Na Toronto. Elöljáróban annyit, hogy elképesztően nagy a város. Életemben nem láttam még ilyen nagy autópályákat. Maga az utazás kicsit kényelmetlen volt, mert öten voltunk autóban. Másodjára pedig azért volt nehézkes a dolog, mert egy igen fárasztó három órás út választott el minket a nagyvárostól. Az út alatt folyamatosan esett az eső, és attól tartottunk, hogy ott is esni fog. De szerencsénk volt , mert konkrétan szakadt az eső :( emiatt alig láttunk valamit, így a tornyot sem, ami miatt pedig megtettük ezt a nagy utat. Volt egy rész az autópályán, amikor olyan hat sávos lehetett, hogy a Miki kitalálta, tegyük fel töltőre a GPS-t. Na pont akkor kellett volna lefordulni a pályáról :D Jól eltévedtünk, ami további fél óra csúszást és egy kis idegeskedést okozott az autóban ülőkre.
Azért nagy nehezen odaértünk, és minden addigi gondunk egy csapásra egy hatalmas nagy nyársra lett tűzve. A CN Tower egy olyan építménye a Világnak, amit mindenkinek látni kell egyszer az életben. Szerintem. Torontó egyik belvárosi részében áll a rettenet, és olyan hatalmas a maga 553 méterével, hogy nem lehet vele mit kezdeni. Elsőnek is már a mellette álló bazi nagy stadion is kiakasztó, de ahogy előtűnik ez a műszaki csoda, egyszerűen eláll az ember lélegzete. A toronyban három szinten történnek a dolgok. Az első szint a földszint ugye :D Nagyon okosan itt mész be, itt lehet venni mindenféle marhaságot, meg itt lehet ilyen mindenféle mozikat megnézni. A második szint 346 méteren van, a következő meg 447-en. A második szinten van az első kilátó, meg a GLASS FLOOR, meg egy középszar kajálda (természetesen kipróbáltuk :D) A harmadik szintem van a Sky Pod nevű okosság, ami egy második kilátószint.

CN WIKI Tower

És az én képeim:

EgaMagE képei

A bejutás már maga megér egy mesét, mert 4 féle jegyet adnak, attól függően, hogy milyen eseményeket akarsz megnézni. Például nem kell megvenni a Sky Pod-ra a jegyet, ha nem akarsz felmenni, DE a trükk most jön. A maxi jegy 32 CAN dollár, a következő az 26, majd 24, a legolcsóbb pedig 23 dollár. A másik nagy trükk, hogy ha a full jegyet veszed meg, akkor egy külön sorba állhatsz be a liftnél, és akkor nem kell egy órát várnod, hanem csak öt percet. A kanadai és az amerikai dollár között 1.1 a váltószám az amerikaiak szerint, de a kanadaiak egy az egyben váltják. Erre az amik az usában 1.25 ben váltják a kanadai dollárt :). Viszont ha már felértél, ott egy külön sorba kell állnod, a következő liftnél, hogy tovább vigyen. A lift alja üvegből van :D és olyan 25 km/h-val visz fel. Elég kemény süti :D . A másik keménykedés, hogy a második lifthez olyan 30 percet kellett várni, de megérte az élményt :) . Az autónak parkolót, olyan 2 perc sétára tudtunk megállni a CN Tower mellett, viszont 25 dollár volt egy az egyben váltva :). A látkép, ami fent fogadott, hihetetlen, de az igazán komoly esemény az volt, hogy az Adrián is feljött velünk a toronyba, pedig olyan tériszonya van, hogy szédül a betonon :) Szóval feljött az üveglifttel, ami ráadásul az épületen kívül megy, hogy lehessen látni, mi történik :) Majd kiment a szélére, és van erről fénykép is. Nekem meg mindegy, mert eddig sem voltam normális :) A lényeg, hogy totál riszpekt a csókának. Az időjárás, meg kitalálta, hogy ha már ott vagyunk, akkor a CN Tower magasságában nem fog esni, csak máshol, ezért nagyon szép kilátást kaptunk vicces felhőképekkel és egy kellemes 22 fokkal. Mikor elindultunk visszafele, akkor húsz perc után megint elkezdett szakadni az eső. A Miki vezetett visszafele is, és megint eltévedt, még Kanadában, aminek az lett a következménye, hogy azon a hídon mentünk át az államokba, ami a Niagara mellet megy vissza :) szóval megint láttam a Niagarát. Miután ezzel megvoltunk, kitaláltuk, hogy átmegyünk a Gyurihoz. Pontosaban felhívott minket, hogy akkor ő most barbi és süt nekünk fákkin húst „baszket”. :D Az arc akkora, hogy adott három sapkát, mert egyet kotta részegen elhagytam. A másik, hogy a bazmeg, nála a baszket kifejezéssel egyenértékű, tehát, ha káromkodni akart, akkor a „baszket” szó mindenképpen a mondat részét képezte. Mivel elég sokat voltunk a nagy és szép CNT-ben, ezért este tíz magasságában értünk a Gyurihoz. Ott volt Feri, meg a Zsuzsa, meg a Zsuzsa anyukája, aki jól emlékezett rá, hogy nekem most hatodikán van a névnapom. Ennek okán felnyitott a Gyuri egy üveg Whiskey-t, ami gyakorlatilag egyedül sikerült elpusztítanom, mert nagyon veszélyes volt ám a bolygóra nézvést. Engem is két napig kiütött. A piálás közben valamikor előkerültek mindenféle maroklőfegyverek, meg puskák, meg olyan finom negyedfontos „medium” steak-et ettem, hogy hinnye no. Sose többet „Well Done”. Miután hős voltam, teljesen szétestem és reggelre az Adriánnal megbeszélték, hogy lemegyünk a Gyuri nyaralójába je és ott fogunk jetski-ni baszket. ÉS tényleg így is történt, ellenberger viszont olyan részeg voltam még, hogy amikor kihajoltam az aznap este kapott zsír új sapkával a fejemen menet közben az autóból, hát a szél az jól lefújta, és már nem volt kedvünk megállni. Este kaptam még másik kettő sapkát, meg két pólót. Így utólag nagy komolyság volt, ennyire elereszteni magam, persze a Gyuri mindenkinek elmondta, mert reggel, amikor felkeltettek lementem valahogy a földszintre, kimentem a deckre (terasz), és ott újra lefeküdtem és elaludtam. Na most ezt estére mindenki tudta, ami meg már annyira nem volt vicces :D baszket és fákk. Mikor odaértünk a Mikihez, már azzal kezdte a fogadásom, hogy kinyitott egy üveg whiskey-t, adok e belőle, vagy nyisson magának egy másikat, és megágyazott a teraszon is :D
Itt aludtunk szerda este, pontosabban aludtunk volna, mert az Adrián megfázott, és olyan hangosan horkolt, hogy nm tudtam aludni csak olyan 2 órát de azt is csak az után, hogy felmentem a Mikiéknél az emeletre, és ott aludtam a folyosón :D Totál baszket vót na. Jú rájt?

Ha valakinek esetleg még nem esett volna le, hogy a Blog írója nem teljesen 100as baszket, akkor csak saját felelősségre itt egy pár kép, ami bizonyítja, hogy tényleg nem kerek a fickó.

A Mage, aki nem kerek

Na ennyi.

1 megjegyzés:

  1. ezt most vegig rohogtem ^.^ jok is azok a whiskeys partyk, en 1x Johnnieval mentem eleg messzire:DDDDDDDDDD
    tenyleg nem vagy 100as(ez nem problema, senki sem az), az az uvegablakos kepecske megturaztatta a total teriszonyos szivecskemet ^.^ csak igy tovabb!:D teljesen korrekt az egesz:D (azert megneztelek volna a 2 napig tarto jozanodasodban:))

    VálaszTörlés