2009. július 8., szerda

07.07. kedd

Hát akkor essünk neki, mert elérkezett az az idő is, hogy a punnyadt testemet Las Vegas városába vonszoltam :D
Az egész a szokásos módon indult. Felkeltünk reggel 9, reggeli, pakolás, fürcsi, csekk, és 10:00kor már úton is voltunk. Miközben egész LA a „Jacko” temetés miatt volt teljes kómában, mi jól kifele haladtunk az őrületből, és jókat mulattunk a befelé tartó 20 mérföldes soron. Ismét teljesen hihetetlen tájakon kellet áthaladni autóval. Hegyekkel körülvett sivatagon átkelni nem olyan vicces, viszont rájöttem, hogy a kocsiban lévő hőmérő nem mér 105F felett, nehogy agylobot kapjon az ember és ne merjen kiszállni a verdából. Az autópályával tényleg nem szaroznak. Azt találták ki, hogy valami finomabb részen egyszerűen felviszed a segged, majd be a Mojave sivatagba, és a végén megint át kell menni valami hegyen itt már le is fényképeztem, hogy teljesen elvetemült módon 4000 láb fölé kell tornásznod magad, ami ugye 1200 méter meg egy kicsi, szóval senki nem sopánkodjon az Érdi emelkedő miatt :). A Mojave sivatagban megálltam benyót venni, mert előtte 67 mérföldre volt az utolsó benzinkút, amit mertem is volna használni és még volt előttünk olyan 100 mérföld. Kettő olyan jelenség volt, amit mindenképp meg kell említenem. Az egyik, hogy volt egy olyan benzinkút, ahol simán le lehetne forgatni bármilyen pszicho-horror-thriller- katasztrófa-gyilokmeteor-atomcsapás filmet, mert a semmi közepén, egy nem leírható lepukkant épületet képzeljetek el, mellette három bazi nagy tartály. A tartályokon egyenként a következő felirat volt olvasható: Gasoline, Disel, Rocket Fuel. Milyen már :D. A másik, hogy amikor tankoltunk, lemostam a szélvédőt, de az olyan meleg volt, hogy ahogy húztam a kefét, gyakorlatilag nem tudtam megfordítani a gumis felületre, mert egyből elpárolgott a víz. Aztán , hogy 3.20USD ,volt egy gallon 87-es. Amikor bejutottunk LV-be még délután 3 volt. így felvettük a szobakulcsokat, majd körülnéztünk a szállodában, és kértem internet. Ez nagyon okosan van kitalálva, mert a tv-n keresztül kapod meg a menü csatornán a kódokat. Az ára 11USD. LV nagyon olcsó. 2.50 a benzin, és a szállás volt kettőnknek egy éjszakára (14:00-tól másnap reggel 11:00ig.), Internettel, két ággyal (Double Queen, és nem KING, mert az 3 személyes), Teljesen ingyenesen használható szállodaszolgáltatásokkal (majdnem) 50USD. Amikért fizetni kell, az a szórakoztató műsorok, de oda is adnak 25-50% kedvezményt, meg az extrém sportok, amik a torony tetején vannak, de oda is van 15USD kedvezmény. A ruhák kb 50-60%kal olcsóbbak, mint otthon. Ami viszont nagyon drága, az a Kaszinó :D De, ha itt vagy és nem próbálod ki, akkor inkább ne is gyere el ide szerintem. Komoly 40USD-t játszottam el, csakis félkarun, mert a póker és a Black Jack, meg a kocka, meg a roulette, nem érdekelt. Igazából a gép, sem, de azzal tudtam a legjobban azonosítani a Las Vegas érzést :D, Ezen felül balgaságom és figyelmetlenségem okán elhagytam még 40 Dollárt, szóval egy kis darabon nem voltam olyan nagyon boldog. Hogy ne menjen kárba az idő, lementünk a szálloda medencéjéhez fürödni. Idióták ezek, de tényleg. Sós a víz, mint az óceáné és még klóros is. Szerintem óceánvizet hozatnak, és azt töltik bele a medencékbe. A másik, hogy olyan elképesztő meleg volt, hogy azt nem is igazán tudom elmondani. A szél gondoltam majd hoz egy kis enyhülést, de amikor fújt, olyan volt, mintha valaki egy ház nagyságú hajszárítót bekapcsolna. Oltári. Majd lementünk vacsorázni. All u can eat 15USD, de ha szálloda lakója vagy, akkor -25% off. Jól bekajáltunk és a kaja mellé jár Free Refill ital, ami minden lehet, amiben nincs alkohol. Még koktél is. Lett olyan este nyóóóc, mikor elindultunk a Las Vegas Blv-n gyalog. Ebben a városban az a jó, hogy nagy, és még este is iszonyat meleg, mert a sivatagból jön a hajszárító lég, és a beton, meg az épületek is tolják ezerrel a meleget. Ezen felül viszont egész Las Vegas, csak egy normális utcából áll, és ez a Las Vegas Blv. Ha azon végigsétál az ember, gyakorlatilag látta LV-t. Mármint azt a részt, ami a turistáknak szól. Ez az út jó széles és olyan 5km hosszú, a Stratosphere- rel kezdődik gyakorlatilag, és a Luxor van a mások végén, ami az a híres üvegpiramis. Van azért olyan szálloda is, ami nem ezen az úton van, de onnan, csak kocsival lehet bármit is elérni a sugárútból. Képzeljétek, a sugárúton van tömegközlekedés, ahogy közlekedik a tömeg lábbal sokan :D . Neem, van egy darab busz járat erre az egy darab útra, és 3USD egy irány, és 7.5USD egész napra, és mehetsz, amennyit csak akarsz :). Az egész Kaszinósor arról szól, hogy add ide a pénzed, de ezt olyan profin csinálják, hogy le a kalappal. Ez amerika. De tényleg, a masszív profizmus, a precíz szervezés, a látványpékség, a csilli-villi, és a kegyetlen sok munka. Mert itt mindenki nagyon sokat dolgozik. Persze vannak komoly átverések is. Pl. ha leülsz egy kaszinóban játszani, akkor ingyen van minden pia. Elsőnek leültünk a pulthoz, és kértünk két vodka-redbull-t. A pultos nagyon profin szervírozta 20USD-ért :D, azzal mentünk a géphez, majd jött egy pincér csaj és kértük ugyanazt. Érdekes módon ez már egyáltalán nem hasonlított az első koktélra, valószínűleg alkohol sem volt benne :) . A látványról, csak azt tudom mondani, hogy aki teheti az jöjjön el, már ha kibírja, hogy nem játszik, vagy csak ésszel :P, és nézze meg, mert nem lehet elhinni, amit itt show-ban lenyomnak. A Bellagio szálló medencéjének műsora, és a Treasure Island kalóztámadása egyszerűen Pazar, de a szállók belső terei is csodálatosan vannak kidolgozva. Ja itt jegyezném meg, hogy a kalózos témát, csak filmről láttuk,mert éppen valami technikai hiba miatt nem adták. Ez a tipikus IJB polós eset. A luxor belső tere is atom, és a szállodasoron láttam vagy 5 OCC choppert :D, és minden Kaszinóban van egy nyerhetsz egy autót, vagy egy OCC motort, vagy egy másik autót az adott szálloda fő műsorának jegyével :)
Visszafele kipróbáltuk a buszt, és működik :), most 2:45van megpróbálok aludni, de Adrián horgol és az nagyon hangos, mert van egy kötőgép az orrában biztos. Lehet, hogy megfojtom egy párnával. Á nem. Kitolom az ágyát a folyosóra. A nap zenéje természetesen a királytól a VIVA LAS VEGAS :DDDDDDDDD
Holnap csak lenézünk azért a Gand Kanyonhoz :)

1. Amiről képeket izibe és üstöllést:
    - Benzinkút ufókkal
    - Rocket Fuel
    - Las Vegas ALL

Kérdések:
    Hova lett a 40 dodó? Kiesett a kezedből? :)
    Mijazhogy ittál alkoholt, pedignemdehogy?