2009. július 5., vasárnap

Szombat 07.04

A szerencsés fickó további kalandos utazása és egyéb nem annyira kívánatos esemény sokaságának felemlítése szépen beszélt magyar nyelvünk segítségével. Valák az nagy városában a messzi vad-nyugatnak San Francisco-ban. Midőn elszállásolónk, aki biza rendes adóellenőr lévén jó munkásember, de keveset keres, hát megtoldja azt egy kis felszolgálással híres nagy szállodákban, kitalálta, hogy ő lesz a mi úti kalauzunk lakóvárosában. Elég az hozzá, hogy egy jó nagy kerülővel mindhárom nagy és becsülettel felépített hídján általmentünk ezen szép város, ami ugye inkább három város egyben, mintsem egy. Volt szemeknek nagy eresztgetése, meg ámuldozás, meg könnyek morzsolása, hazagondolás is jó sok. Ídesanyám, de várom már, hogy újra beszélhessünk :) Szóval oztán megálltunk biza nagy közelségben egy csudaszép kápolnának. Mit kápolna az együgyű én, hát nem a GRACE Katedrális volt tán? De biza az vón. Képek is készültek, no. Még szerencse, hogy a jó magyar ember nem ájul el semmin se nem, mert biza szokva vagyunk mink is a nagy csodákra. Elég az hozzá, hogy megcsodáltuk, és kijövetelkor a David elszállásolónk mondá, itten bizony mindenhova be lehet meni, ha nincsen tiltva, és bevitt minket a Hilton és Faramount szállókba….Tovább nincs kedvem így írni, meg sokkal tovább is tar, annyi időnk meg nincsen. Szóval ott tartottam, hogy ezekben a szállókban mindenféle képeket lehet megnézni, ki mikor járt a szállóban, milyen volt a nagy San Francisco-i földrengéskor, meg a kilátás is nagyon jó ezeknek a szállóknak a teraszairól, meg példáúl láthattam a „Le Circus” nevű bárt, ami egy nagyon híres ART DEKO stílusban épült italózó hely, annyira vigyáznak rá, hogy múzeummá nyilvánították és a szálló vendégei sem mehetnek be oda. A Grace katedrális előtt van egy szép park és ott készítettem egy képet egy szívről. Ez egy kiállítás, mert több parkban is láttam ilyeneket, csak más színűek voltak, és más az anyaguk is. Mint nálunk pesten a tehenek, meg idén az elefántok :) innen lementünk a metróba és utaztunk komoly egy megállót a NORDSTORM-ig. Ez egy normális bevásárlóközpont. pontosabban három bevásárlóközpont :D nyolc szintes és van benne kanyar mozgólépcső :D . A három Hypermarket egy blokkban fog közre egy nyolc szintes mozit, ha jól vettem ki, szóval egy egész blokk. Ekkorra sajnos elfogyott a gépből a delej, mint ahogy tegnap írtam is. Egészen a kínai negyedig kellett utazni egy akksiért, hogy találjunk boltot, ahol vettem előre töltött dupla teljesítményű akksit :D . És komoly 30USD-t fizettem érte. Lehetett volna hamarabb is, de így is jó. Viszont így nem tudom nektek megmutatni a metrót, a kábel villamost a végállomáson lévő villamos forgató zsámollyal, a NordStorm-ot belülről és kívülről. Ez már megmarad nekem. Volt ott olyan néger faszi, mint a tipikus maffia filmekben. Csak fehérben, öltöny-kalap- két gorilla, ahogy az kell és éppen virágot vett :D
Innen elsétáltunk a Kínai negyedbe, vettem akksit és újra tudtam fényképezni :) . Majd beültünk egy kínai kajáldába, ahol szerintem nagyon finom kaját ettünk, csak az Adrián sípolt kicsit. Az igazság az, hogy a magyarok nagyon fűszeresen esznek, ezért a kínaiak is sokkal fűszeresebben főznek nálunk, mint itt SF-ben. Ennyi. De a halak sokkal frissebbek, és valóságos kínai jelekkel írták tele a megrendelő lapot :) Majd lesétáltunk a kikötőbe, hogy ott megnézzük dolgokat, mint például a kikötőt :)
Mivel ma van Július 4. ezért hatalmas nagy partit rendeztek, meg volt zene, meg táncos lányok, meg dobosok, meg koncert, és eszméletlen sok ember.
Aztán jött az este és a nagy szél és a hideg. Kitaláltuk, hogy megnézzük a tűzijátékot a kikötőből, de ezek a puhányok elkezdtek fázni és az Adriánnak a lába is fájt már nagyon szóval inkább jól hazamentünk. Akartunk még menni kábel villamossal kicsit, de lezárták az ünnep miatt, szóval taxiba ültünk, ami konkrétan olcsóbb, mint Pesten (3USD amikor beülsz, és minden további mérföld egy USD). Mindben van kamera, és GPS. Hazajöttünk és az Oakland-i tűzijátékot néztük meg a ház tetejéről. Jó volt ez a nap is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése