2009. július 11., szombat

07.09 csütörtök

Szóval ott tartunk, hogy már csütörtök reggel van és vissza kellene menni Los Angeles. Hát hajrá. Újra kijelentkeztünk a szállodából és kocsiba be. Ma kitaláltam hogy újra szuper amerikai leszek...nem is...szuper turista és újabb amerikai marhaságokat fogok kipróbálni. Egyből belepúztam a nullás lisztbe, mert rögtön négy dolgot is beteszteltem, nehogy egyenként tegyenek kárt a gyomromban, mert akkor tovább szenvednék. Mint a jó öreg O-JANX szeszből ;) nem kóstolgatjuk. Az első versenyző a „JACK IN THE BOX” gyorsétterem. Mint a Meki, csak ezt itt sokkal jobban szeretik. Valószínűleg azért, mert van nekik reggelijük 2USD-ért, meg Tortilla, és Fajitas, és még van "free refill". Itt ettem egy középszar hamburgert, ami nem volt nagy kihívás, DE ITTAM két olyan italt, ami háát húbazmeg. Az első a Dr PEPPER. Kb. a fahéjas kóla, még több cukorral. Megvan mindenkinek? Akkor utána képzeljétek a következő italt, aminek a nevére sem emléxem, mert jótékony homály fedi a múltam ezen sötét részét az agyam jóvoltából, védekezésként. Valamilyen "barel beer", és zöld a címkéje. EZ pedig konkrétan fahéjas szénsavas ital. HHHHHAAAAAAAAARRRRGGGHHHH. Kiöntöttem mind, és maradt a jól bevált citrom és víz. ÉS ez még nem volt elég nekem, mert a benzinkútnál, ami JITB mellett volt, vettem BEEF JERKEY-t. Hát ettől minden értelmes európainak kihullik a haja. Merthogy kérem itten arról van szó, hogy ez olyan 1mm vékonyra vágott, majd bepácolt, majd kicsit megsütött, megfüstölt, és a végén kiszárított MARHAHÚS szeletek. Igen azok, nem kammerkodom, és ebből van előre csomagolt, és kimért változatban. És ami a legrosszabb, hogy nekem ízlett :D Kimondottan élveztem az ízét, az állagát, azt, hogy tépni kell foggal. Mint az őskorban…persze buta egamage, hát ki csinált volna ilyet akkor, de valami ősi állati feelingje van neki, no. Olyan 4 órán át elnyammogtam vele. Viszont borzalmas látvány, és csajozni valószínűleg nem nagyon lehet vele :D
Délután háromra értünk vissza LA és este hétig nem nagyon tudtuk, hogy mit csináljunk, mert fel szerettünk volna menni a GRIFFITH Obszervatóriumhoz, de kigyulladt a GRIFFITH park erdeje és lezárták. Erre kitaláltuk, hogy akkor elmegyünk a belvárosba megnézzük a Japán negyedet, a kínai negyedet, meg a városházát, meg az állomást, majd vissza a Hollywood Blv.-re és a Kodak Theatre mellet lévő híres CHINESE moziba megnézzük a Transformers2-t. Nem azt játszották. :( Ezért mégis csak elmentünk a parkba, és kiderült, hogy nincs is lezárva, csak a fele, mert van ott egy különleges koncert. Azért mi fel tudtunk menni, és csodaszép volt. Igazából ez az első olyan hely, ahova biztos vissza fogok jönni, de akkor már a szerelmemmel, mert az egy olyan hely. A Gellérthegyről a pesti látkép is nagyon szép, de ez elképesztő, ahogy ez a hatalmas város ott van előtted, mintha direkt így tervezték volna akkor az egész várost a hegyek lábához, és ezt a kilátót. Szóval kicsit elcsomporodtam, de majd lesz ez még másképp is ;)
Utána még megnéztük a Rodeo Drive-ot és mentünk haza.
Hát így megy ez. a Világ egyik legismertebb, és talán a legdrágább boltjait tartalmazó utca, és kivégeztem egy sorral :), De már kicsit tele vagyok az élményekkel, és holnap meg megyünk a VENICE BEACH-re. Szóval szép a Rodeo Drive és környéke, meg a Beverly Hills, de már sötét is volt és fáradt is voltam, asszem nem is nagyon csináltam róla képet.
Nap zenéje? Hát mára nem nagyon akadt, mert nem volt semmi olyan, talány annyi, hogy a végén az autóba mindig country-t hallgattunk. Mintha benne lenne a sivatagban, hogy azt kell hallgatni, de jó volt.

Egy este LA-ben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése